مقالات سئو

    مقالات سئو (5)

    این روزها داشتن نسخه موبایل برای اکثریت قریب به اتفاق وب‌سایت‌ها و به‌خصوص وب‌سایت‌های کسب‌وکار به یک ضرورت تبدیل شده است. در واقع شرایط به گونه‌ای شده که انگار باید برای هر دستگاهی یک طراحی مجزای مناسب داشته باشید: یک طرح برای آیفون، طراحی‌های متفاوت برای دستگاه‌های مختلف اندرویدی، طراحی مناسب برای تبلت‌ها و از جمله آیپد و ... . در نهایت، وب‌سایت شما باید با همه دستگاه‌های مختلف و رزولوشن‌های متنوع آن‌ها سازگار باشد. علاوه بر این‌ها، بدون تردید در سال‌های آینده ابداعات متنوع‌تری را نیز شاهد خواهیم بود که باید وب‌سایت خود را با آن‌ها نیز تطبیق بدهید. اما این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ البته که تا همیشه! در واقع بالاخره به جایی می‌رسیم که دیگر امکان ایجاد طرح‌های مختلف برای انواع بی‌پایان دستگاه‌های جدید وجود نخواهد داشت. البته حتی در حال حاضر نیز طراحی نسخه‌های مختلف برای هر رزولوشن و دستگاه برای اغلب وب‌سایت‌ها امکان‌پذیر نیست. در چنین شرایطی چه باید کرد؟ آیا باید از خیر برخی از دستگاه‌ها بگذریم و فقط روی چند موردی تمرکز کنیم که بیشترین بازدیدکننده و مشتری را برای ما جذب می‌کنند؟ در این صورت باز هم بازار بزرگی را از دست خواهیم داد، چرا که مجموع کاربرانی که از دستگاه‌های مختلف نامتناسب با وب‌سایت ما استفاده می‌کنند کم نخواهد بود. اما آیا گزینه دیگری هم داریم؟

    ریتارگتینگ چیست؟ اگر به دنبال جذب افرادی هستید که با وجود مراجعه به سایت شما خرید نکرده‌اند، باید از چیزی به نام «ریتارگتینگ» یا «هدف‌گیری مجدد» استفاده کنید. مطالعه این مطلب شما را با مفهوم ریتارگتینگ، انواع، مزیت‌ها و روش اجرای آن آشنا خواهد کرد.

    امروزه در صورتی که شما یک وبسایت دارید و میخواهید در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو امری غیر قابل اجتناب است. بدون داشتن یک وب سایت بهینه شده با محتوای ارزشمند، تقریبا هیچ رقابتی وجود نخواهد داشت چرا که در انتهای جدول نتایج خواهید بود. برای سئوی سایت، لازم است ساختاری منسجم و بهینه برای آن تعریف کنید، که بخشی از این فرایند مربوط به استفاده صحیح از متا تگ ها «Meta Tag» می شود. در این نوشته به توضیح متا تگ، اهمیت و نحوه بکارگیری آن در قسمت های مختلف سایت می پردازیم.

    متا تگ چیست؟

    همه آنچه که در صفحات مختلف وب می بینیم توسط کدهای HTML نوشته می شوند. وقتی در حال وبگردی هستید. مرورگرها، کدهای HTML را نمایش نمی دهند و تنها شما می توانید بخشی از آن را ببینید که قابل خواندن برای انسان است. ساختار مرورگرها طوری است، که کدهای HTML و ... را به صورت قابل درک و خواندن برای انسان تبدیل کنند. از این رو در زمان وبگردی تنها محتوای متنی و تصویری برای شما قابل مشاهده خواهد بود.
    متا تگ ها نیز بخشی از کدهای HTML هستند. که شامل اطلاعاتی در مورد صفحات وب می باشند و در بخش

    از یک سند HTML قرار می گیرند. در واقع این کدها برای این منظور به کار می روند که محتوای صفحه، کلمات کلیدی و بسیاری مسائل دیگر را برای موتورهای جستجو توصیف کنند.

    آشنایی با اصطلاحات سئو - لغت نامه سئو ، دیکشنری سئو

    بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو      SEO : Search engine optimization

    بهینه سازی تجربه کاربری در سایت               HEO : Human Experience Optimization

    بازاریابی از طریق موتورهای جستجو               SEM : Search engine marketing

    بهینه سازی شبکه های اجتماعی                SMO : Social Media Optimization

    © 2019 DJseo.ir All Rights Reserved. Designed By DataDesign.ir

    Please publish modules in offcanvas position.